Astazi a avut loc tragerea la sorti pentru alegerea clientilor Probei de Advertising la Olimpiadele Comunicarii.
Suntem norocosii care "au nimerit" Nestle. Nu stiu daca puteam sa nimerim ceva mai bun, desi initial unul din baietii nostri nu vroia Nestle pentru ca se temea de divizia baby food. Totul a devenit super cand am aflat ca brandul despre care trebuie sa comunicam este Nescafe.
Conform brief-ului avem un brand "tanar, dinamic, modern, proactiv, individualist, open minded, sociabil, prietenos". Super! Si totusi... noi ce avem de facut? Trebuie sa-l asociem cu teritoriul filmelor. Asteptam sa primim detalii de la reprezentanta companiei, Tulia Casvean, si ne apucam de treaba cu tot entuziasmul. Pana atunci studiem piata cafelei din Romania.
Later edit:
Noi inainte...
...si dupa extragere.
Cu Tulia Casvean de la Nestle
Un comentariu:
Faina pozitionare pe scari. :)
Trimiteți un comentariu