duminică, 4 mai 2008

Click Click

Am fost ieri la cinema sa vad Iron Man la recomandarea lui Eddy si in compania lui, a lui Iulian si a Roxanei. Putin cam prea SF pentru gusturile mele, filmul a fost super. Cel mai mult mi-a placut ca a fost foarte putin previzibil.


Care e treaba cu "click click"? Pai spotul de promovare pentru Kung Fu Panda e genial. In loc sa fie prezentat un trailer, inainte de film apare pe ecran un urs panda care ne spune ca deranjam daca vorbim la telefon in timpul filmului si, mai mult, deranjam chiar daca scriem mesaje: suntele tastelor, "click, click" sunt enervante. Ursul ne spune ca suntem de treaba noi publicul, cu exceptia tipului din fata care scrie mesaje si ca o sa fie cu ochii pe el. Asa ca... l-am ascultat si nu am vorbit la telefon, nu am scris mesaje chiar daca tatal lui Iulian l-a sunat de muuulte ori. Cum sa nu fi ascultat cand mesajul a venit intr-o forma asa draguta dar, mai ales, cand ursul era expert in Kung Fu. :)


Cum gasesc filmuletul il postez.
L-am gasit finally:


2 comentarii:

Roxx spunea...

l-am cautat si eu, filmuletul click click... no luck :( yet.

Sim spunea...

L-au cautat si Iulian si Cioculetz with no luck also. :(