miercuri, 21 mai 2008

Cum se vand filmele?

De obicei, cand merg la cinema, vreau sa ajung in sala cat mai repede posibil sa vad trailerele filmelor ce urmeaza sa apara. De cele mai multe ori asta ma determina sa merg la un film: un trailer bun.

Ce se intampla, insa, atunci cand toate fazele bune din film sunt in trailer?! Dezamagire totala! Cam asta am patit la ultimele doua filme vazute in cinema: 21 si Fool's goold. Trailerele anuntau ceva foarte interesant spre deosebire de ce era in realitate.

Asadar, ar trebui sa militam pentru trailere bune?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Parca am vazut si eu trailerul de la 21...dar nu-mi amintesc cu ce era. :) E unul cu cazinoul? Cred ca e varza in capul meu. :P

Sim spunea...

Da, Paula. :)
E cu un tip bun la mate pe care il pune profu sa triseze la 21, in cazinouri. Problema e ca ajunge sa-i placa. :P

Anonim spunea...

Cu siguranta trailerul unui film trebuie sa fie unul exceptional, pentru a te atrage sa il vezi. Trebuie sa contina indicii despre film, sa te induca oarecum in eroare cu privire la firul actiunii si sa aiba o muzica teapana. Din pacate vor exista mereu filme, ca cele mentionate de tine, care vor fi dezamagiri, atat ca trailere cat si ca realizare. Concluzie: traiasca trailerele.
P.S.: trailerul filmului 21 nu continea fazele cheie ...dar este in mod cert o mare dezamagire

Sim spunea...

Dan, eu ziceam de trailere foarte bune pentru filme foarte proaste.
De ex cand pentru o comedie trailerul contine toate fazele amuzante, bune de altfel, dar in momentul in care vezi filmul iti dai seama ca puteai sa vezi doar trailerul.