marți, 5 august 2008

Click Click Reloaded

Click click!
Am postat filmuletul finally! :)

6 comentarii:

Sim Filip spunea...

Oh boy, peste cine am dat :D Am invatat la acelasi liceu, clasa linga clasa. Cred ca ti-am citit jumatate de blog... Nice to have found someone I know :)

Sim spunea...

Hey... i know you, i know you. Si eu care ma gandeam ca nu-mi mai citeste nimeni blogul. :P
Acuma ca am link o sa intru si eu la tine. :)

Roxx spunea...

omg, l-ai gasit pe pandaaaa!!!! :D

Adeline spunea...

Mie mi s-a parut ca filmuletsul a fost chiar mai fain decat filmul per total. :)

Sim spunea...

@ Roxx: I did, I did. :D
@ Adeline: Si mie tot asa mi s-a parut. :P

F spunea...

Intra in Webroll si apari in fiecare site in care va fi afisat in viitor.E reclama gratis.Inca nu sunt siteuri pentru ca exista doar de cateva ore.
http://webroll.blogspot.com