duminică, 8 iunie 2008

Exclusiv pentru bloggeri

Esti blogger? Daca DA, te rog sa-mi acorzi 5 minute din timpul tau si sa completezi un chestionar care ma va ajuta la studiul de caz al lucrarii de licenta.

Click aici pentru a bifa raspunsurile celor 16 intrebari pe tema blogging-ului. Vei deveni astfel parte a profilului bloggerului determinat de mine si blogul tau va contribui la realizarea unei lucrari stiintifice. :)

Dah.... survey pro-ul are o multime de dezavantaje printre care si faptul ca nu-mi ofera datele obtinute prin intermediul sau, ci numai raportul generat automat.

Asa ca, daca vreti sa ma ajutati, va rog sa-mi raspundeti la chestionar pe mail, daca l-ati primit sau sa ma contactati sa va trimit unul. :)
id y-mess: tlsimonna

Va multumesc!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Gata..am completat. :) Dar butonul ala de renunta de jos nu e bine plasat. Fiind in stamga era sa apas din greseala pe el. :P

Sim spunea...

:(( sper sa fie atenti oamenii in cazul asta ca n-am cum sa modific

Adeline spunea...

Am completat si eu :)
Bafta!

Sim spunea...

Multumesc, Adeline!

Anonim spunea...

Inca unul completat. Sa imi zici daca te mai pot ajuta cu ceva :)

Sim spunea...

Nu, Ionut.
Multumesc!