sâmbătă, 14 iunie 2008

Mandra de ei

Orice s-ar intampla sunt mandra de "tricolori", atat de echipa cat si de suporteri. La noi se mai intampla ca atunci cand avem mai mare nevoie de un meci bun sa ajucam slab sau sa luam gol in min 94 asa ca orice s-ar intampla cu Olanda sau in celalalt meci al grupei eu sunt multumita.

Cine a zis ca suntem o echipa mare a mintit. Cate campionate europene/mondiale am castigat? Deci...??? Nu suntem o echipa mare dar am jucat cot la cot cu cele mai mari. Si n-a fost deloc rau. Sa nu mai plangem pentru rezultatul de egalitate cu Italia: am ratat un penalty dar nici nu s-a pus un gol valabil al adversarilor.

Asadar, suntem mici dar ne pricepem sa-i incurcam pe aia mari! :)
Hoping for the best, HAI ROMANIA!

3 comentarii:

Anonim spunea...

"Cine a zis ca suntem o echipa mare a mintit. Cate campionate europene/mondiale am castigat?" - pe principiul asta nici Olanda nu e echipa mare. Au jucat ceva finale, dar din ce stiu eu n-au fost nicicand campioni. :)

Roxx spunea...

Au jucat bine in meciul cu Italia. Daca jucam asa cu francezii, le trageam lejer 3 goluri! :D

Sper sa iesim totusi din grupa ca sa-mi cumpar tricoul ala de la Adidas :P

Sim spunea...

@ Paula: Ba da, Olanda a castigat Campionatul European in 1988. :)

@ Roxx: Pune banii deoparte. :P Ai toate sansele la tricoul ala.