sâmbătă, 7 iunie 2008

O zi, doua meciuri, trei goluri

Asa se poate rezuma prima zi de Euro 2008. Nu-mi propun sa-mi transform blogul in unul de sport dar am asteptat cu atata interes campionatul asta si imi doresc asa mult sa facem o figura frumoasa incat nu pot sa ma abtin sa nu scriu despre asta.

Da, am urmarit inceputul campionatului cu o festivitate de deschidere modesta si scurta dar de efect, cu un prim meci slabut si plictisitor (Elvetia 0 - 1 Cehia) dar si cu un meci in care fotbalul european si-a aratat valoarea (Portugalia 2 - 0 Turcia). L-am vazut si pe Cristiano Ronaldo, preferatul meu. :)

Abia astept sa vad meciurile Romaniei. I-am si zis mamei sa-mi trimita un steag mare in urmatorul pachet, asta in caz ca vom iesi pe strazi sa sarbatorim trecerea de faza grupelor. Cu cat ma gandesc mai mult cu atat retraiesc sentimentele din zilele bune evocate de Roxx.

Sa speram si... sa ne facem rezervari la terase sa ne bucuram sau sa plangem impreuna!

Later edit:

Imnul nationalei din 1998




Noul imn al echipei nationale 2008

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eu stiam clar ca Romania are primul meci in 9, dar am si uitat ca ieri incepea campionatul. :)

Sim spunea...

Ei... pai ma asteptam la mai mult de la tine... ca tot ati avut tema cu fotbalul la OC!
:)
Chiar... era misto sa primiti de la client bilete la EURO! :D

Roxx spunea...

Prefer primul imn :D e mai... razboinic!