marți, 27 noiembrie 2007

Dor de duca

M-am saturat de Bucurestiul anului 2007 si nici in anii urmatori nu cred sa se intample vreo schimbare. Nu ma tine nimic aici (nici macar amintiri de genul http://www.deceiubimbucurestiul.ro/).

Pot sa mai zic ceva de trafic? E o minune cand ajungi la timp undeva. Deja exceptia a devenit regula.

Nu mai suport praful si noroaiele (depinde de vreme) de pe santierele aflate la tot pasul.

Ma ingrozesc oamenii alergand, mereu crispati si deloc amabili. I want to escape again!

Dupa aventura de 4 luni din Creta, intoarcerea in tara si mai ales in Bucuresti a venit ca o dezamagire completa. Acum totul mi se pare mai gri si simt ca ma sufoc in Romania ca in versurile unei piese inspirate de-a lui Dan Teodorescu de la Taxi. Asa ca... am gandit o mica excursie in strainatate, in loc de cadou de Craciun, de Mos Nicolae si probabil si altele

Where to? Well... au Paris bien sure!

Soo... daca aveti sfaturi pentru mine, daca stiti ceva ce ar trebui sa vizitez neaprat (ca am doar 2 zile la dispozitie), ce ar trebui sa-mi cumpar sau orice altceva... let me know please!

Un comentariu:

Carina spunea...

N-am fost la Paris, deci n-am sfaturi, dar astept muuulte poze si povestioare cand te-ntorci :P