luni, 26 noiembrie 2007

Doua targuri, doua filme, o carte... totul intr-un weekend

Un titlu lung... la fel ca weekend-ul. :)

Sa o luam in ordine cronologica!

Film de vineri dupa-amiaza dupa un curs cat se poate de plictisitor si un seminar pe masura: Sydney White si cei sapte tocilari - dragut, in stilul filmelor cu studenti americani dar fara a fi un fel de American Pie.

Ziua de sambata a inceput "periculos" de dimineata pentru mine cu Targul de carte Gaudeamus de la Romexpo. Impresii? Pai... multa aglomeratie. In rest, standuri interesante (mi-a atras atentia cel de la ziarul Cotidianul), carti multe, reduceri mari, spectacole, intalniri cu autori si multe, multe activitati pentru copii. Postez o poza cu cel mai cautat participant la targ.

O noua locatie: World Trade Plaza, un nou eveniment: Targul de ciocolata si cafea. Si aici aceeasi aglomeratie, standuri mici si ingarmadite, unele cu cozi enorme altele fara nici un om si dulciuri, foarte multe dulciuri: de la biscuiti si prajiturele pana la sortimente de ciocolata fina. Imaginea e cu marea atractie a targului: cascada de ciocolata. Urmeaza filmul de duminica: The invasion cu Nicole Kidman. Super film, cam scary dar bun. A existat un moment in care am pus mana la ochi si m-am intrebat ce m-a facut sa aleg acest film. Poate trailerul de mai jos. Finalul te pune putin pe ganduri.


Cartea... "Inelul - Mostenirea ultimului templier" a fost in between. Captivanta, (am citit-o in 24 de ore desi are 450 pagini), roman mixt (istoric, politist, de aventuri, de dragoste) cartea e ideala ca si lectura usoara de weekend, desi ma asteptam la ceva mai mult gen Dan Brown. Prezentarea aici.

Asta a fost weekend-ul meu. Looking forward for the next one! :)

3 comentarii:

Carina spunea...

Vai...cate ai facut in weekend. Eu am vegetat :(

Roxx spunea...

era fantana de ciocolata, nu cascada ;)

Sim spunea...

Whatever Roxx, important e ca era buna :) yummmyy