luni, 5 noiembrie 2007

Licenta sau cine te ajuta neconditionat

In ultimul timp a inceput sa ma streseze lucrarea de licenta din moment ce, conform noului regulament (art 90-106 http://www.ase.ro/site/Metodologii_2007/Regulamente/regulament-I-III-M-FINAL.pdf) nu o sa mai sustinem examen.
Credeam ca informatiile vor fi greu, daca nu imposibil de gasit, mai ales pentru partea practica. Imi si imaginam cum voi incerca sa cer date mai multor companii si voi primi acelasi raspuns negativ. Nimeni nu iti da nimic astazi fara sa ceara ceva in schimb, sau cel putin asa imi spune tata mereu.
Totusi, exista si oameni tineri cu pozitii cheie in companii de succes care nu au uitat ca au fost studenti si care fac tot posibilul sa ne ajute. Un exemplu in acest sens este domnul Mircea Draghici, invitat la un curs de marketingul serviciilor. (Pentru colegii de grupa am pus suportul de curs pe adresa de mail a grupei.) La curs, domnul Draghici ne-a povestit multe lucruri interesante despre studiile si cariera sa, ne-a dat sfaturi cu privire la interviuri si scoala si, mai mult, s-a oferit sa ne trimita informatii pentru lucrarea de licenta din cele stranse de el in special in timpul masteratului in Elvetia, daca am retinut bine.
Ne-a promis ca ne trimite suportul de curs, ceea ce a si facut cu promptitudine. Am indraznit, cu mare neincredere in reusita, sa apelez la promisiunea facuta si am cerut cateva materiale pe tema lucrarii mele de licenta. Am primit raspuns imediat cu cateva pdf-uri si cu indemnul de a trimite cuprinsul lucrarii pentru a primi alte materiale mai apropiate de ceea ce imi trebuie mie.
Concluzii:
1. Multumesc domnului Mircea Draghici!
2. Incercati sa apelati la acesti oameni ca sunt receptivi.
3. Spor la treaba cu licenta

Niciun comentariu: