marți, 1 aprilie 2008

Interviul de preselectie

Da, am trimis formularul la timp, am indeplinit toate criteriile => am fost invitati la interviul de preselectie. Daca nu stiti deja despre ce vorbesc: Praf de Pusca, Olimpiadele Comunicarii.

Asadar, am fost invitati la interviu.

Now what?! Avem 10 minute sa convingem ca meritam sa fim in finala insa trebuie sa respectam niste reguli.

Conform Regulamentului de Participare trebuie sa ne prezentam campania in fata unui board, cu accentul pe modalitatea in care am lucrat: Interviul are o durata fixa (nu mai mult de 10 minute de echipa) si se va concentra pe modul in care echipa a lucrat pentru realizarea temei de preselectie.

Pana aici pare totul simplu.

Dar, echipelor nu li se interzice sa foloseasca materiale auxiliare pentru sustinerea temei (printuri, prezentari ppt, laptop etc.). Cu toate acestea, organizatorii descurajeaza folosirea unor astfel de materiale si nu vor oferi suport logistic echipelor care decid sa le foloseasca. De ce? Si totusi, cu sau fara "materiale"? Ce forma va avea interviul: prezentare sau intrebari si raspunsuri? Si sunt o multime de alte intrebari la care trebuie sa clarificam un raspuns.

Avem cateva zile la dispozitie (pana pe 7 aprilie) sa impacam ideile noastre cu regulamentul si speram sa iasa PREZENTAREA = cheia spre finala Olimpiadelor Comunicarii.



Niciun comentariu: