marți, 22 aprilie 2008

Lord of the dance


Am vazut azi cand am iesit de la metrou un poster care... well... it made my day. :D
Anunta super show-ul Lord of the dance in Romania.

L-am vazut de foarte multe ori la TV. Am vazut si how it's made si documentar despre viata lui Michael Flatley. Sunt fan declarat!

O mica parte din Cel mai bun spectacol de dans al tuturor timpurilor - titlul dat de nu mai stiu cine - mai jos :D



Daca va place ne vedem pe 5 iunie la Sala Palatului. Biletele nu sunt extraordinar de scumpe: cele mai bune locuri sunt 250 Ron.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Flores Online, I hope you enjoy. The address is http://flores-on-line.blogspot.com. A hug.

Anonim spunea...

N-as putea spune ca sunt fan, dar si mie imi plac foarte mult. Daca omul are talent are. Si cand talentul este urmat si de foarte multa munca ai parte de un spectacol super. Ar trebui sa se uite si altii de pe la noi cam ce trebuie facut pentru un show adevarat.

Sim spunea...

I submit to that.
La noi cica Chicago a fost considerat super spectacol. N-am fost, dar nu cred ca mi-ar fi placut.