miercuri, 9 aprilie 2008

Suntem in Finala

Ma manifest cu intarziere pe blog pentru ca pana acum n-am avut rabdarea necesara sa scriu. Da, am fost prea entuziasmata sa fac ceva asa "linistit".

Am trecut cu bine de interviul de preselectie si da, suntem in finala Probei de Advertising la Olimpiadele Comunicarii, 2008. Emotiile au fost mari dar prezentarea repetata si bine structurata. Am tinut cont de sfaturi si nu am adus materiale auxiliare, dar am incercat sa le substituim prin logica prezentarii si prin claritatea exprimarii.

Am citit pe alte bloguri ca juriul din boardul 1 le-a dat feedback pe loc concurentilor. Super! La noi nu s-a intamplat asa. Am prezentat tot ce am avut si, in final, nu a fost nici o intrebare. Ma ridicasem putin dezamagita de pe scaun, cand Alexandra Tinjala ne-a spus ca e de bine daca nu sunt intrebari.

Suntem mandri de cum ne-a iesit: nimeni nu s-a balbait, nu am intrat unii peste altii, a fost mai bine decat la orice repetitie. Bogdana Butnar a apreciat joculetul online la care ne-am gandit. Stefan Stroe nu a scos nici un cuvant, ne-a "servit"doar cu zambete. Zambete am primit de la toti membrii juriului de la intrare pana la final. Cred ca acesta a fost motivul pentru care am avut emotii doar pana am intrat in sala.

Am iesit topaind de bucurie si a urmat un "group hug" ca la carte. Eram constienti toti ca "ne iesise". Sunt convinsa ca am linistit multe din echipele care au urmat.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cu noi Alexandra n-a voirbit deloc. Poate la prezentarile finale ne zice ceva. :))

Roxx spunea...

sper sa facem un "group hug" si dupa prezentarile finale :)