vineri, 7 martie 2008

Bon Jovi in Romania - Lost Highway Tour

Imi plac mult de tot Bon Jovi. Si in ultimul timp ma gandeam cum sa fac sa ajung la unul din concertele lor din Europa si ma cam hotarasem pe Germania. Am cautat si bilete de avion low cost, tot ce mai trebuia sa fac era rost de bani. Ma gandeam chiar sa imprumut de la ai mei si sa ma angajez numai pentru a plati datoria.

Dar... surpriza! Dimineata, cand eram inca la scoala, ma suna mama sa-mi dea marea veste: Bon Jovi vin in Romania in cadrul turneului Lost Highway, in luna iulie. Ajung repede acasa si... search pe google. Desi deocamdata informatiile sunt neclare cu privire la loc si data, e sigur! Ma duc la concert Bon Jovi in Romania. I cannot wait!

Am luat urmatorul widget de pe site-ul lor oficial: http://www.bonjovi.com/. Sper sa va placa noile melodii, cu un sound mai matur, zic eu. Colaborarea cu Leann Rimes e geniala.

Bon Jovi Tour Dates

Va tin la curent cu informatii si... ne vedem la concert!

4 comentarii:

Roxx spunea...

Oooo...pai iti dai seama ca in conditiile astea vreau si eu sa vin!! :D
\:D/
>>one wild night<<
\:D/

Sim spunea...

Great! Cu cat mai multi cu atat distractia e mai mare. Numai ca trebuie sa fim pe faza sa luam bilete in ziua in care se pun in vanzare sa ne asiguram locuri bune. :D

Anonim spunea...

count me too! Am ascultat melodia. Simo, thanks for adding it!:)

Anonim spunea...

abia am venit din londra de la concertul bon jovi de pe 27 de la twickenham rugby stadium. FENOMENAL N-AM CUVINTE! insa referitor la concertul din Romania.. desi imi doresc enorm sa ii vad din nou.. Richie Sambora a anuntat azi pe blogul trupei ca au terminat segmentul european al turneului mondial si se intorc in state. nu stiu ce sa zic... pe site-ul trupei.. turneul se termina pe 15 iulie la madison square garden... imi doresc enorm sa vina... MERITA!

sa ne auzim la concert!