marți, 18 martie 2008

Ziua in care nu se intampla nimic

Stiu, imi veti spune sa iau un 7seri sa vad ca se intampla o multime de evenimente, party-uri si alte mondenitati astazi, 18 martie 2008.
Multumesc pentru intentie dar sigur n-o sa scrie acolo, la sectiunea evenimente, ca Simona Liliana are in program proiecte pentru scoala, extrascolare si licenta pe deasupra. Pentru asa de importante manifestari, neanuntate nicaieri, nici nu stiu daca merita sa ma schimb de pijama. Mai bine imi iau laptopul in pat si asa, cand ma plictisesc, nu trebuie sa fac nici un efort sa iau o pauza de somn.
Daca nu-mi vine ideea geniala pe care o caut de cateva saptamani, daca nu ma apuc sa scriu altceva la licenta in afara de capitolul 1, si daca nu gasesc vreo companie care aplica Customer Relationship Management in Aland (don't ask)... astazi va fi Ziua in care nu se intampla nimic.

3 comentarii:

TheWatcher spunea...

eu sa zic sa iesi la plimbare ca ia uite ce frumos e afara...

Anonim spunea...

Mai poti scrie la primul capitol. Va deveni unul f lung..si il divizi tu dupa in alte capitole. :)

Sim spunea...

Va multumesc pentru sfaturi!
Totusi, a fost o zi in care nu am renuntat la pijamale dar nici nu am lucrat la licenta.
Sper ca macar proiectul pe care il predau maine sa fie apreciat! :D