vineri, 21 martie 2008

Vanatorii de zmeie

Merg destul de des la cinema.
Ma enerveaza cei care rad cand nu e de ras, vorbesc singuri, intre ei sau la telefon atat de tare incat sa-i aud, cei care nu stiu sa vada un film.
Merg atat de des la cinema incat aproape ca mi se par normale intamplarile de mai sus, m-am obisnuit cu ele.
Dah... pana acum nimic nu are sens. Sa incep sa explic!
Am vazut miercuri Vanatorii de zmeie (The Kite Runner) - un film cu o poveste deosebita care mi-a placut foarte mult. Filmul e atat de... altfel incat si publicul s-a comportat neasteptat. Nimeni n-a comentat, nimeni n-a ras, nimeni nu s-a trezit in mijlocul filmului ca trebuie sa mearga la toaleta, nimeni n-a plecat inainte de final. Am asteptat cuminti punctul culminant si incordati deznodamantul. A fost o experienta cinematografica cu adevarat speciala.
Daca vreti sa vedeti filmul trebuie sa stiti ca cea mai mare parte nu e in engleza. Mai multe informatii aici.

2 comentarii:

K.ro spunea...

de cand zic ca ma uit la el ..

Sim spunea...

Eu zic ca merita sa-ti faci timp sa-l vezi! :)