joi, 27 martie 2008

Vacanta de Summit

Recunosc ca nu m-a interesat summit-ul nici la nivel politic, nici din punct de vedere al strazilor inchise sau al altor restrictii si nici macar cand am aflat ca salile de curs sau seminar care au vedere la Hotelul Howard Johnson Grand Plaza vor fi sigilate.

Ce inseamna summitul pentru mine - 3 zile libere cu posibilitatea de prelungire la o saptamana. :D
Acum ca am trimis Campania noastra si ne-am inscris la Olimpiadele Comunicarii, am vacanta pana la interviul de preselectie si-mi propun sa profit din plin: plec la Falticeni nu inainte de a "verifica" Targul de Turism al Romaniei de la Romexpo.

Opinii despre editia de anul acesta a targului va voi transmite de acasa.

Enjoy pentru cei cu vacanta, spor la treaba pentru cei fara!

.

Niciun comentariu: