marți, 4 martie 2008

Mancarea preferata

Leapsa veche de la Paula... sorry! :D
Sunt momente si momente. Dah... am spus tot. Ideea era ca uneori as manca numai fructe si alteori, de exemplu acum, aproape orice. :P Totusi, trebuie sa recunosc ca sunt conservatoare in experientele culinare. De exemplu, in Grecia greu m-am lasat convinsa sa incerc tzatziki desi, ulterior a devenit indispensabil la masa.
Desi mananc si la Mac sau KFC, prefer cartofii prajiti facuti de tata si ciorba de perisoare facuta de mama. Asta sa nu zic de puiul cu cartofi la cuptor, gatit dupa o reteta speciala - specialitatea casei. Abia astept sa primesc pachet de acasa si, in primele zile dupa ce l-am primit, strang mai putin cureaua la blugi ca de obicei.
Pizza buna ca la Falticeni nu am mancat nicaieri inca dar mai incerc. Nu e rea nici cea de la Cuptorul cu Lemne din Bd. Tei. Preferata mea e cea speciala cu piept de pui, ardei gras si sos de smantana.
Imi place mult mancarea chinezeasca: spring rolls, carne de rata cu sos dulce-acrisor, orez cu ou si legume, ceai de iasomie, banana prajita = meniul perfect.
Mai am cateva expeditii culinare dar au fost mai putin reusite si, deci, nu merita mentionate.
Rezultatul acestei lepse? Mi-e foameee!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Rezultatul meu - mi-ai facut o pofta de..orice. :) Am incercat si eu Tzatziki. E super.

Roxx spunea...

Tzatziki ruullllzzz!!!

Sim spunea...

daa... tzatziki dar eu tot cu pofta de mancare chinezeasca am ramas

Roxx spunea...

hmm si eu, de azi m-a luat :D tre s-o rezolvam intr-un fel sau altul, nu? :>

Sim spunea...

Well... sure!
Asta maine ca poimaine imi vine pachet de acasa :P