luni, 11 februarie 2008

De (re)vazut

... la filme ma refer si o sa le iau in ordine invers cronologica.

Asadar, ultimul vazut e Asterix la Jocurile Olimpice. Desi frantuzesc si desi n-am mai vazut nici unul din filmele cu Asterix si Obelix acest film mi-a placut. Transformarea atmosferei olimpice, tipica arenelor grecesti, in una specifica stadioanelor de astazi precum si actori surpriza ca Michael Schumacher si Zidane au contribuit la realizarea unei productii dragute.

Urmatorul film la care ma refer este Gone with the wind pe care nu l-am mai revazut de mult si care mi-a facut o deosebita placere si mi-a amintit de vremea cand citisem romanul lui Margaret Mitchel pe nerasuflate. Un film de 5* dupa parerea mea (si a altora din moment ce are 8 premii Oscar).

Ultimul, dar cu siguranta nu cel din urma, e The bucket list cu Jack Nicolson si Morgan Freeman. Lista in cauza contine lucruri de facut in ultimele luni ale vietii protagonistilor precum: sarutarea celei mai frumoase femei din lume, skydiving, ajutarea unui strain.
Vizionare placuta!

4 comentarii:

Carina spunea...

Gone with the wind l-as revedea oricand cu palcere. Daca as aveam ami mult timp liber as reciti si cartea :D

Anonim spunea...

Ultimul suna interesant. Si a venit la fix...ma aflam in cautare unei recomandari de film. :)

Sim spunea...

@ Carina: Daa... si eu as reciti cartea. Dar si filmul ocupa aproape patru ore asa ca a destul deocamdata.
@ Paula: Glad I coul help. Mai multi prieteni mi-au spus ca daca vor sa se uite la un film mai intai intra la mine pe blog sa vada daca am vreo recomandare. :D

Roxx spunea...

gooo asteriiix :P