sâmbătă, 9 februarie 2008

Sfaturi parintesti

De cand ne stim parintii ne dau sfaturi. De cele mai multe ori pare ca n-au altceva mai bun de facut dar tot de cele mai multe ori au dreptate... cel putin in cazul meu. Cand n-am ascultat si am facut "my way" am ajuns la cuvintele parintilor. Cate o data recunosc, de cele mai multe ori nu. Si ei vad asta si totusi nu zic nimic. Nu se bucura si nu-mi "arunca" un "I told you so" cum n-as scapa ocazia sa fac eu.
Exista insa si sfaturi... sa le numesc "redundante" a caror urmare este doar sentimentul ca "te-a batut la cap" cineva.
Un exemplu de care ma lovesc de cate ori imi fac bagajele acasa: "Vezi sa nu uiti nimic!"

3 comentarii:

Anonim spunea...

La mine e "Ai grija cum treci strada". De cand ma stiu tot asta aud. :)) Cred ca deja o spun din reflex.

Roxx spunea...

Sunt tare bune sfaturile, mai ales din partea celor care au trecut prin ce treci tu si iti vorbesc din experienta. Chiar daca poate prima data nu il vei lua in seama, a 2a oara vei stii mai bine sa asculti. (sigur, asta dc nu esti teribil de incapatanat, cum cunosc eu pe cineva :)))

Sim spunea...

@ Paula: Un reflex care deranjeaza... cel putin pe mine.
@ Roxx: Hmm... ne gandim la aceeasi persoana?! :P