miercuri, 6 februarie 2008

Emisiunile TV

"I'm ten. TV is my life." zicea pustiul din Singur acasa la un moment dat. Nu mai am de mult zece ani si nici televozorul nu e viata mea dar am terminat sesiunea, am ajuns acasa unde nu am cu cine sa ies in oras si am decis sa ma mai delectez si eu cu programele televiziunilor.
Nu am decat doua mentiuni de facut: Simona Nae a cantat Ave Maria la Teo in emisiune cam in acelasi timp in care la Maruta canta Ludovic Orban My way. Acestea sunt momente mai mult sau mai putin artistice care nu stiu daca au ce cauta in emisiuni de divertisment, de dupa amiaza. Cred ca o sa-mi ocup timpul cu filme.

3 comentarii:

Iulian Filip spunea...

Ce se mai plictiseste lumea! :P
Nu mai bine vii mai repede in Bucuresti?

Sim spunea...

:D will do boss

Roxx spunea...

pai da, iulian are drepatate. Hai! abia te astept sa mergem la un film :D