luni, 18 februarie 2008

Vechi si nou














































In caminul Tei C1 al ASE-ului se fac modernizari. Mai exact ni se schimba mobilierul. Toata treaba a inceput de vreo 2 luni din care s-au lucrat doar cateva zile. Adica doar 2 din 8 etaje sunt gata.
Pretextul unei asa mari intreruperi a fost sa nu ne deranjeze muncitorii in sesiune. Yeah! De parca ii pasa cuiva de studenti. Dulapurile vechi au fost scoase pe hol si... acolo au ramas!
Tot pe hol stau si cele noi mai mult sau mai putin ambalate. Sesiunea s-a terminat de mai bine de doua saptamani si... nici o miscare.
Poate s-au gandit oamenii ca invatam si in timpul anului si o sa le monteze la vara. Posibil numai in Romania.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place steluta de pe dulap. :P

Sim spunea...

Nu-i asa ca-i draguta? Nu se ma vede ca dulapul era vechi. :P

Anonim spunea...

poti sa-mi spui mai multe despre caminul tei c1? care sunt conditiile de acolo ,daca se renoveaza sau nu.. etc

Sim spunea...

Din cate stiu eu caminul nu se mai renoveaza si e in stare buna.

Anonim spunea...

am o intrebare referitoare la caminul tei c1..cum se ajunge de acolo in romana? caminul e langa complexul sportiv din tei? ms

Sim spunea...

Nu e chiar langa complex.
Cel mai bine de la Romana mergi cu metroul pana in Pipera si apoi cu tramvaiul pana la Domino, nu mai stiu exact cum se numeste statia. Sunt 6 statii din Pipera.

Anonim spunea...

te rog ai mai multe poze din caminul tei din camere? sa vad si eu cum arata. sau mai multe detalii

Sim spunea...

Nu mai stiu cum arata caminul acum.
Acum un an arata bine. Trimite-mi un mail pentru mai multe detalii.

Anonim spunea...

cel mai important e sa vad poze:) trimite-mi pe kty_varga@yahoo.com daca poti te rog