joi, 7 februarie 2008

Ziua mea - zi importanta

Mai exact o leapsa de la Paula prin care sunt indemnata sa caut pe Wikipedia pentru a gasi ce s-a intamplat de-a lungul timpului de ziua mea dar nu asa... oricum... ci dupa niste reguli:
  • 5 evenimente
  • 5 aniversari
  • o moarte
  • o sarbatoare.

Eu, ca o fata cuminte ce sunt, ma conformez:

Evenimente:

  1. In 1972 se inaugureaza Bursa din New York
  2. In 1809 Statul Papal este anexat Imperiului Francez de catre Napoleon
  3. 1814 - se semneaza Constitutia Norvegiei
  4. 1895 Se inaugureaza prima statie a metroului din Atena - Piata Omonia (been there but a little bit later :P)
  5. 2004 - Massachusetts devine primul stat american care legalizeaza casatoriile intre persoane de acelasi sex

Aniversari

  1. Prima insemnare la acest capitol este 1155 cand este marcata nasterea lui Jien - istoric si poet Japonez
  2. In 1961 Enya vede lumina zilei pentru prima data in Irlanda
  3. Acelasi lucru pentru Trent Rezor in 1964 in Statele Unite
  4. In 1971 s-a nascut o printesa olandeza - Maxima
  5. 1974 este anul in care s-a nascut preferata mea Andrea Corr de la The Corrs (totul se leaga dupa cum zicea si Paula)

In 1915 moare Sandro Botticelli.

De ziua mea este Ziua Mondiala a Telecomunicatiilor.

Atat despre prima parte a lepsei. Mai este una cu adresa pe care sa-mi trimiteti cadourile de ziua mea dar o sa va spun mai tarziu, sa nu uitati pana atunci.

Cam obositoare leapsa asta dar, daca o vrea cineva... feel free! E super oferta!

PS Nu va spun cand e ziua mea but if you really want to know... click. :P

5 comentarii:

Carina spunea...

Nu ne spui? ;))

Roxx spunea...

hmmm ce evenimente importante au avut loc :-?

Sim spunea...

@Carina: Nope :P
@Roxx: What r u saying? ;)

Roxx spunea...

zic ca este demna de luat in seama ziua de !& mai :) :*

Iulian Filip spunea...

Deci de asta asculti tu atat de mult The Corrs......