vineri, 1 februarie 2008

Gata sesiuneaaaa

Dap, dupa cum s-a vazut deja din articolul anterior am terminat sesiunea. Cu bine, fara restante pot sa spun desi nu am primit inca toate rezultatele. Ultimul examen a fost la Tehnologie Hoteliera si de Restaurant, intr-unul din amfiteatrele din cladirea veche a ASE-ului, cu domnul Nicolae Lupu. Desi la inceput parea ca va fi floare la ureche, s-a dovedit a fi o materie destul de grea si profesorul cam exigent. De aceea m-am temut de acest examen mai mult decat orice. Cum totul e bine cand se termina cu bine, pot sa spun ca am invatat multe lucruri interesante despre, preparate, bauturi (vinuri, in special, dar si cocktailuri), hoteluri, manifestari de tot felul. Chiar daca nu voi folosi informatiile in munca mea viitoare, cu siguanta ca voi sti cum sa servesc un vin la restaurant, cum sa-l potrivesc cu mancarea sau ce trebuie sa-mi asigure un hotel de o anumita categorie.
Despre examen... imaginile de mai jos.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Poate fac si eu ceva poze la Marketing. Mai ales daca vor fi momente cand n-o sa stiu ce sa scriu...numai bine imi ocup timpul. :))

Carina spunea...

Nu pot sa cred ca te-ai pus sa faci poze ;))

Sim spunea...

Pai... nu prea aveam poze din amfiteatre. :D

Roxx spunea...

;)) m-am vazut in a 2a poza!