joi, 21 februarie 2008

Fabrica de Fericire

Mi-am adus aminte de Fabrica de Fericire astazi la cursul de Marketing Agroalimentar cand profesorul ne-a spus ca bautura Coca Cola este naturala pentru ca are ca principale ingrediente (mai mult de 90% din cantitate) produse naturale (muuulta apa). Bine, discutia poate continua in multe directii de aici. Ideea era sa scriu despre parerea mea cu privire la ceea ce transmite Coca Cola in ultimul timp.

La inceput mi s-a parut nefericita asocierea Coca Cola cu Fabrica de Fericire. Mi se parea ca sugereaza o asemanare cu drogurile, prin efectul de fericire promis. Totusi, macar din "interes profesonal", trebuia sa intru pe site sa vad si eu despre ce e vorba. Asa ca... click, site-ul se incarca destul de bine si ajung intr-un peisaj cu dealuri verzi si cer albastru senin. De aici trebuie sa-mi aleg parcursul: sa urmaresc filmul - pentru utilizatorii mai pasivi, sa aplic pentru un job in Fabrica sau sa incep sa lucrez.

Bineinteles ca am ales sa ma joc, deci... l-am luat pe Capacila si am incercat sa inchid cat mai multe sticle cu ajutorul lui. Nu am reusit sa inchid nici una si m-am plictisit repede asa ca am iesit. Desi nu am facut treaba buna sefii mi-au dat un premiu - un wallpaper:

Totusi am zis sa vad ce e si cu jobul ala de pe pagina principala si am vrut sa aplic. Am dat de urmatorul formular pe care l-am si completat dar pentru a aplica trebuia sa ma autentific ceea ce nu aveam de gand. Eram deja plictisita si am iesit de tot.
Concluzia? Nu stiu pentru ce s-a facut atata valva. Totul e plictisitor cu exceptia ideii ca se intampla ceva magic in automatele de Coca Cola dupa ce introducem moneda.


5 comentarii:

Roxx spunea...

sincer, eu n-am avut rabdare sa vad si altceva pe site-ul asta, in afara de filmuletz :P (care e totusi reusit)
poate o sa incerc si eu un joc cu capacila :D

Anonim spunea...

Mie asocierea "fabrica" - "fericire" mi se pare...nefericita. :D

Sim spunea...

@ Roxx: Go 4 it!
@ Paula: Asta ziceam si eu. :P

Lumi spunea...

Trebuie sa recunosc ca am hoinarit mai mult pe site-ul cu pricina si am catigat un screen saver cu cele patru personaje principale...asta cand a aparut site-ul pe 18 ianuarie, de atunci nu am mai intrat pe el. am vazut cu ce se manaca am I moved on. Nu e ceva la care vrei neaparat sa te intorci, e mai mult ceva care iti instiga curiozitatea.

Tinand cont de faptul ca Fabrica de Fercire e inregistrata ca brand pentru the Coca-Cola Company, nu stiu cum vor reusi sa realizeze o fidelizare pentru aceasta marca.

Poate nu inteleg pentru ca nu sunt a Coca-Cola fan an will never be :).

Sim spunea...

@ Basy: Bravo pentru premii! :P Avand in vedere ca nu s-a promovat online mult site-ul, sau nu pe unde umblu eu de obicei, am auzit de el mai mult din spoturile de la film si de fiecare data ziceam ca intru sa vad despre ce e vorba dar de fiecare data aveam ceva mai important de facut. De asta am intrat asa tarziu :P