sâmbătă, 23 februarie 2008

Timpul trece fara noi

Mama zicea ca de cand a inceput sa lucreze mult si fara concediu nu mai stie in ce anotimp suntem. Si eu ma gandeam: mare chestie! te uiti in calendar si vezi ca e iulie si-ti dai seama ca e vara. Mi-am dat seama de curand ca nu e acelasi lucru. Timpul trece fara ca noi sa-i dam voie. Si tot ce vedem e ca ninge din nou - a mai trecut un an - sau ca iarasi au aparut ghioceii.
In ultimul timp am reinceput sa merg pe jos la scoala si sa ma plimb prin parc. Si am inteles ce zicea mama. Am reusit sa surprind un moment ce are loc o data pe an: trecerea de la iarna la primavara:

Jumatate din parc si din lac erau inca sub imperiul iernii iar in cealalta jumatate era primavara in toata regula, ca in imaginea de sus. In cea de jos... primavara devreme.

Niciun comentariu: