sâmbătă, 1 decembrie 2007

Aprinderea celui mai inalt brad din Europa

La multi ani, Romania!
Am primit astazi un dar frumos: cel mai mare brad din Europa pe care au fost sa-l vada zeci de mii de oameni inca de la prima sclipire. Imbracati gros, cu caciulite de Mos Craciun si cornite de ren, cu stegulete oamenii s-au adunat cu mic si mare, cu tot cu catei si masini in Piata Unirii. Inghesuiala de dupa a fost de nedescris, dar a meritat. E superb! Si centrul Bucurestiului e impodobit extraordinar de frumos. Daca la inceput lumea se plangea de aglomeratie si ziceau ca mai bine ar fi stat in fata televizorului, in momentul in care a inceput numaratoarea inversa toti am fost captivati de ceea ce urma sa se intample: un foc de artificii foarte frumos si aprinderea imensului brad. The Christmas spirit is here!!! Deja ma gandesc la bradul de acasa, prajituri, filme si desene animate despre Craciun, colinde, clopotei, darurile din dimineata de Craciun... mai e putin... nu?





4 comentarii:

Roxx spunea...

WOW, superbe pozele! (iulian le-a facut?) imi pare rau ca nu am putut sa vin si eu pana la urma.. dar sa stii ca am vazut artificiile de la geam :D au fost suuperrr, verisoru meu a fost fascinat :P !

Sim spunea...

Nope... telefonul meu le-a facut! :D
Nu stii ce-ai pierdut. Au fost si multe artificii pana la nivelul bradului pe care n-aveai cum sa le vezi :P

Anonim spunea...

Impresionant bradul dar mai putin impresionant ca a trebuit sa stau pe putin jumatate de ora ca sa ies din gura de metrou..in rest totul a fost fermecator..pe 2 decembrie:)

Anonim spunea...

ma bucur ca ai pus poze cu artificiile..am ajuns prea tarziu ca sa le vad:(