luni, 10 decembrie 2007

Orasul indragostitilor... fara indragostiti

Gata si excursia mea la Paris!
Cum o imagine face mai mult decat 1000 de cuvinte o sa revin si cu poze cat de curand.
O prima impresie... si francezii sunt oameni, au si ei drumuri in constructie (totusi nu schimba borduri), cersetori in metrou, oameni care arunca ambalaje pe geamul metroului sau al autoturismului, cozi in statiile de bilete la orele de varf. Nu au insa strazile supraaglomerate de la noi, au o retea de linii de metrou foarte bine dezvoltata astfel incat stii intotdeauna cat mai e pana la urmatorul tren, prin ce pasaj se face legatura intre linii. Din partea mea nota 9 pentru asta. Era 10 daca faceau anunturile si in engleza ca intr-o capitala turistica adevarata.
Despre parizieni pot sa zic ca sunt foarte plini de ei, nu vorbesc engleza sau vorbesc foarte rau si majoritatea sunt singuri. Mi-a atras atentia ca nimeni nu vorbeste cu nimeni acolo... nici la metrou si nici pe strada. Nu am vazut nici indragostiti, nici colegi de serviciu, nici familii. Voiam sa ascult si eu franceza la ea acasa si foarte rar am avut ocazia. In metrou majoritatea aveau casti si completau integrame sau sudoku. Totdeauna am auzit ca doar romanii sunt asa posomorati. Nici pe departe. Cum am revenit in Bucuresti deja am auzit ce s-a intamplat in ultima saptamana la serviciul unei doamne si multe alte povesti.
Cat despre Champs Elisee sau malurile Senei pe care mi le imaginam pline de cupluri care se plimba de mana... nici vorba! Nu am vazut nici macar unul. Poate era si din cauza vremii.
Revin cu un nou post despre obiectivele vizitate si cu poze

12 comentarii:

Carina spunea...

Inapoi deja? Cum asa? Cat ai stat?

Sim spunea...

Din pacate... doar un weekend, adica 2 nopti.

Iulian Filip spunea...

Adica nu erau acolo nici macar o pereche de indragostiti?????

Iulian Filip spunea...

Adica nu era nici macar o pereche de indragostiti care sa se tina de ma sau sa se sarute???? Acolo in Orasul Luminilor???

Roxx spunea...

era prea frig sa se plimbe de mana :))) or fi fost si ei la caldurica in vreo cafenea :> (despre cuplurile de indragostiti vb)

Sim spunea...

Well... in afara de mine cu puiul meu... la asta ma refeream.
@Roxana: Sa stii ca m-am uitat si prin cafenele si prin Mac-ul de pe Champs Elisee. Nu erau nicaieri. Poate in vacanta in Tarile Calde!

Lyna spunea...

eh macar a mai fost daramat un mit :))

Sim spunea...

:( Asta era chiar unul frumos!

aRAu spunea...

Despre parizieni pot sa zic ca sunt foarte plini de ei, nu vorbesc engleza sau vorbesc foarte rau ...

pai de ce ar vorbi engleza ?

numai romanii au senzatia ca engleza e peste celelalte limbi.

Chinezii vorbesc engleza ? Sud-americanii vorbesc engleza ?

Roxx spunea...

Atat chinezii cat si sud americanii vorbesc doua dintre cele mai vorbite limbi din lume, cre ca ambele sunt in top 5 (chineza cel putin e pe locul 2, dupa limbajul semnelor), asa ca ii inteleg ca nu vorbesc engleza.
Dar cu romana... nu cre ca faci mare lucru. Asa ca deh... cum mai toata lumea intelge o boaba de engleza azi, invatam si noi engleza.
:)

aRAu spunea...

cum mai toata lumea intelge o boaba de engleza azi, invatam si noi engleza.

Pai da nu te contrazic :)

doar ca eu vorbeam de frantuzi, de ce
sa invete ei engleza ?

dar , ma repet : "numai romanii au senzatia ca engleza e peste celelalte limbi."

Stiu bulgarii engleza ? dar nemtii ? dar spaniolii ?

Continuam dialogul (daca vrei) pe blogul tau . Aici suntem off-topic.

Roxx spunea...

@arau, nu cred ca are sens continuarea discutiei. este evident ca avem puncte de vedere complet diferite :)