sâmbătă, 29 decembrie 2007

Falticeni at night

Daca tot v-am aratat cum arata Falticeniul ziua, trebuie sa il vedeti si noaptea. Nu prea exista viata de noapte dar... daca n-ai somn si vrei sa te plimbi... ai ce vedea :D

Urarea de la intrarea in oras, pe strada Sucevei

Unul din cei 2 braduti impodobiti frumos in fata primariei

Celalalt bradut si primaria de la balconul careia se aud colinde



O "mare" intersectie

Ornamentele noi de pe aleea pietonala pe care noi o numim faleza

Ceasul nostru unicat in Europa :)
si parcul Nada Florilor
(care spune ceva celor ce au citit Sadoveanu)
Brazii incarcati de zapada sunt frumosi
chiar daca nu sunt impodobiti cu luminite


El nu e obiectiv turistic dar e foarte dragut
si merita sa vi-l arat

Asadar, acum stiti la ce sa va asteptati de la orasul meu :)

Ne vedem la Falticeni!

6 comentarii:

Carina spunea...

Zapada...zapada...multa zapada...

Anonim spunea...

Zapada ramane cea mai frumoasa podoaba. :) Pacat ca aici depindem de mama natura...

Roxx spunea...

Foarte frumos! abia astept sa vin si eu la anu :D

Sim spunea...

Am fost cuminti anu' asta in coltul asta de tara si ni s-a daruit un Craciun alb! :)

Anonim spunea...

Inseamna ca de multi ani timisorenii sunt f rai :))..pt ca la noi rar ninge.
Ar mai putea fi si influenta de clima submediteraneana de care zicea profu la geogra. Dar la -5 grade afara eu nu mai cred in ea. :))

eu spunea...

Buna! Am ramas placut surprins de blogul tau. Ma numesc Constantin Iordachescu si sunt si eu din Falticeni. Fac facultatea la Bucuresti. Unde ai facut liceul? Acesta este blogul meu> http://konstantcrestinortodox.blogspot.com/

Toate cele bune din partea unui Falticinean!