luni, 17 decembrie 2007

Cel mai frumos cadou primit

Leapsa asta de la Ice mi-a dat mult de lucru. O dupa amiaza intreaga mi-am stors creierii sa-mi amintesc cadouri care m-au facut fericita.
Poate sa fi fost setul de puzzle-uri din desene animate pe care l-am primit cand eram mica, poate chitara pe care mi-o dorisem atat si care m-a facut sa cred in existenta lui Mos Craciun mai mult decat oricand, poate iepurasul adevarat alb cu ochi roz pe care l-am primit de Paste de la prietenul meu intr-o punguta de cadouri, poate catelul de plus imens primit de la colegele de camera, poate inelul din aur primit cadou la ziua mea in unul din cele mai scumpe restaurante din Bucuresti, poate biletele de avion spre Paris, poate fratiorul pe care mi l-au daruit ai mei cand mi-l doream mai mult. Au fost asa multe si frumoase si fiecare cu povestea lui care, puse cap la cap, alcatuiesc o parte din existenta mea.
Si pentru ca vinee vinee Mos Craciun sau Santa Claus is comming to town in curand ma gandesc mai mult la cadourile de Craciun si va povestesc istorioara cu chitara. Nu eram inca la scoala dar incepusem si eu sa aud zvonuri cum ca Mos Craciun n-ar exista. Si vine tati intr-o zi din oras si-mi spune ca s-a intalnit cu Mosul si ca i-a transmis scrisoarea mea (in care scriam ca imi doresc o chitara) si, mai mult, a primit o sacosa de fructe si dulciuri pentru mine. Asta era prea de tot. Cum sa se plimbe Mosul asa prin oras la noi?! N-avea alta treaba? Mi s-a raspuns ca facea listele cu copiii cuminti. Si cum sa-i dea tata scrisoarea? Trebuia trimisa la Polul Nord. Si daca s-a intalnit cu Mosul... de ce nu l-a adus acasa sa-l vad si eu?! Ceva ciudat era la mijloc. Ideea e ca ma gandeam ca o chitara e un cadou prea mare pentru mine si nu stiam daca il meritam. In noaptea de Ajun dormeam in camera cu bradul, acolo unde venea Mosul sa puna darurile. Mi-am propus sa stau treaza sa-l intalnesc dar am adormit bustean, ca de fiecare data. Dimineata... Tati, tu chiar ai vorbit cu Mosul!!!... chitara rosie ma astepta sub brad alaturi de o gramada de dulciuri, fructe si alte jocuri care nu mai insemnau mare lucru. Eram cea mai fericita!
Un sentiment pe care nu pot sa-l exprim dar pe care il retraiesc din cand in cand. Unul dintre acele momente a fost in Disneyland Paris, cand a inceput sa ninga la parada de Craciun a personajelor preferate din desene animate. In rest, retraiesc acest sentiment cand fac un cadou cuiva drag, de obicei in perioada sarbatorilor. Imi place sa aflu ce isi doresc cei dragi mie si sa fac tot ce-mi sta in putinta sa cumpar, sa impachetez frumos si, mai ales, sa tin surpriza! Iar in dimineata de ajun cand iau cadourile de sub brad si le impart, abia astept sa le deschida si sa vad ca am reusit sa-i surprind in mod placut. That's what Chrismas is all about.
Si uite asa m-am hotarat! Cel mai frumos cadou primit este sentimentul placut pe care il primesc in momentul in care cei dragi mie deschid cadourile de la mine. Sper sa fiu in stare sa primesc acest cadou in fiecare an.
Leapsa mai departe catre Roxx, Iulian, Paula, Chibreta si Luminita.
Concurs - leapsa initiat de UPC.

8 comentarii:

ice spunea...

Poate imi faci si mie un cadou :D In felul asta ma faci pe mine fericit si eu pe tine la fel.

Sim spunea...

De ce nu?!
:P

Carina spunea...

Ma inscriu si eu :P

Sim spunea...

Notat! Altcineva? :D

ice spunea...

Pot sa ma mai inscriu eu inca o data? :))) Tu esti din Falticeni, nu? As putea sa trec eu sa iau si cadoul lu Carina, si al celorlalti potentiali, si promit ca le duc eu la fiecare :P dupa ce-l aleg pe cel mai misto pt mine :D :X

Sim spunea...

Ice, vezi ca daca esti rau... nu-ti mai aduce Mosul nimic. Un gest frumos ca te oferi sa bati atata drum pana la Carina sa-i duci cadoul dar ce-i cu alesul celui mai misto pentru tine?!
O sa le fac personalizate, sa stii, ca sa nu le poti schimba :P

Iulian Filip spunea...

Si eu! Si eu! Si eu!
Super tare! Pe mine ce ma asteapta sub brad de Craciun???? (de la mos, normal)
...si daca nici eu nu am fost cuminte....atunci cine?

ice spunea...

Poti sa le faci cat vrei tu de personalizate, numai sa fie al meu cel mai misto :)