joi, 13 decembrie 2007

Paris (3)

Cam asta a fost de spus despre experienta mea pariziana. Mai vreau!!! Am lasat la urma turnul simbol si asta pentru ca l-am vizitat la urma si pentru ca am o singura poza cu el ziua si altfel ar fi trecuta cu vederea.
Din categoria "Stiati ca...???"
"Q : Is the publishing of a photo of the Eiffel Tower permitted?
A : There are no restrictions on publishing a picture of the Tower by day. Photos taken at night when the lights are aglow are subjected to copyright laws, and fees for the right to publish must be paid to the SETE." Sursa
No comment doar ca n-o sa vedeti restul colectiei de poze cu turnul pe care le am. :(

2 comentarii:

Carina spunea...

Glumesti? Nu ai voie sa publici poze nocturne cu Turnul Eiffel?

Sim spunea...

Nope. Scria si pe biletele de intrare.