vineri, 18 ianuarie 2008

13 intrebari

Leapsa sub forma de interviu de la Carina.

1. De ce ai acceptat leapsa aceasta ? Ca imi place sa ma joc... chiar si pe blog.

2. De cand esti in blogosfera ? De la sfarsitul lunii octombrie 2007... I am soooo young! :P

3. Cum ai ajuns sa-ti faci blogul ? Imi place mult sa scriu si mi-am propus sa-mi fac blog inca de cand le-am vazut pe cele de la Olimpiadele Comunicarii de anul trecut.

4. Care este primul blog pe care ai intrat vreodata? www.dorupanaitescu.ro iar mai apoi am inceput sa citesc cu regularitate blogurile oamenilor din publicitatea online.

5. Enumera trei lucruri pe care le crezi importante ca sa reusesti in blogging? Sa scrii, sa scrii bine, sa scrii des.

6. Cel mai citit blog de catre tine? M-am atasat de cateva bloguri pe care le citesc de cate ori intru pe net. Nu am un favorit... deci... luptati in continuare pentru a ajunge in topul clasamentului meu! :P

7. Alte bloguri pe care le mai citesti? Cred ca merge raspunsul de la 6.

8. Care platforma de bloguri o consideri cea mai buna? Dintre cele gratuite prefer blogspot.

9. Este important traficul pentru tine? Am incercat un experiment la un moment dat si am vazut ca daca vreau sa-mi fac trafic, pot. Prefer putini cititori si buni.

10. Sunt importanti banii pe care i-ai obtine din reclame? Nu. Am AdSense dar nu pentru bani ci ca si experiment invatat la cybermarketing.

11. Cel mai urat blog pe care l-ai vazut? Nu se discuta gusturile.

12. Consideri ca e un lucru vital sa ai un domeniu? Nu, dar m-am gandit sa-mi cumpar domeniu. Poate imi face cineva un cadou de ziua mea :D :D

13. Parola cu care te loghezi la blog. Pai... la ce folos doar parola?

User: Jane

Pass: Doe

:P :P Mai departe, of course, catre Roxx.

Niciun comentariu: