vineri, 11 ianuarie 2008

Desteapta-te romane...

Spania are imn doar instrumental, sau... avea pentru ca autoritatile au ales noile versuri.
Cererea a fost facuta de catre sportivi si suporteri care nu aveau ce fredona cand se canta imnul national.
La asta nu m-as fi gandit: ce ne-am fi facut daca n-am fi avut versuri la imnul nostru?
Chiar credeam ca nu mai stie nimeni versurile.Dar se pare ca e suficient sa stii doar cateva ca sa te simti "patriot" in concursurile sportive.
Deci... in picioare, mana pe inima, si dati-i drumul:
"Desteapta-te romane... "

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eu la prima strofa ma descurc f bine.:) Mai incolo...se lasa ceatza. :D
Dar in clasele I - IV il stiam perfect ca era la inceputul manualului si mereu ne punea sa-l invatam. :P

Roxx spunea...

ce frumos a fost knd l-am cantat la Romania - Albania :) si am fluturat si steagul :P

Sim spunea...

@ Carina: E bun si atat. Eu stiu putin mai mult ca pana intr-a 10-a am facut parte dintr-un cor si la evenimente gen 1 decembrie sau la concursuri trebuia sa-l cantam.

@ Roxx: Nu-i asa ca a fost un sentiment frumos? Saracutii de spanioli n-au facut asta niciodata! :(