sâmbătă, 19 ianuarie 2008

Cand o sa fiu mare vreau sa fiu...

Inca nu sunt mare si deci... mai am momente in care imi doresc sa fiu ceva, dar s-o luam cronologic. Bunica ar fi vrut sa ma fac doctorita, doamna invatatoare - invatatoare, profa de romana vroia sa ma faca profa de romana, tata - "judecatoreasa". Eu nu si nu si nu. Uimitor, n-am vrut sa fiu nici cantareata, nici actrita, nici dansatoare desi imi placea pe scena la spectacole: recitam, prezentam, eram solista corului. Poate mi-ar fi placut sa ma fac cantareata de opera dar mi se parea asa putin posibil incat alungam gandul cand nici nu se ivea bine. Mi-am dat seama de asta cand am fost la ultimul concert Felicia Filip de la Sala Palatului.
Astea erau gandurile mele cele mai ascunse pe care nici macar eu nu le stiam sau nu le constientizam. A venit si vremea compunerii cu tema "Ce vreau sa fac cand o sa fiu mare?" pe care trebuia s-o predam la sfarsitul orei. Si atunci vroiam sa ma fac scriitoare. Nu stiu ce citisem atunci de-mi placuse asa mult dar... asta vroiam eu si exersam pe un caiet - jurnal cu cheie. Am scris totusi in compunere croitoreasa, cred, pentru ca inca ma mai jucam cu o papusa superba pe care o mai am si astazi la bunici, si-mi placea sa-i fac hainutze si ca sa fiu in ton cu ceilalti colegi care au scris tot despre "meserii comune".
Pe tot parcursul gimnaziului si in prima parte a liceului vroiam sa fiu avocata. (Am citit ce au scris Carina si Paula pe tema asta si as zice "Didn't we all?") Mi-a trecut cand am vazut ca nu mai sunt asa pasionata de gramatica limbii romane si istorie ca in gimnaziu cand eram olimpica la amandoua materiile.
And now I thank God ca sunt la marketing pentru ca imi place mult si asta as vrea sa fac "cand o sa fiu mare". Numai ca si aici sunt probleme. Nu stiu exact ce. Creatie intr-o mica masura, cercetare putin mai mult ca mi-au placut si statistica si econometria, client relation dar numai anumite aspecte, poate relatii publice sau organizari de evenimente ca tot am o colega de camera pasionata de asa ceva. Nu are rost sa scriu toate framantarile mele pe aceasta tema. Ideea e ca eu chiar nu stiu ce vreau sa ma fac cand o sa fiu mare.
Leapsa de la Carina, mai departe la Roxx as usual si cu dedicatie speciala pentru Iulian. Chiar sunt curioasa de amandoua situatiile.

5 comentarii:

Roxx spunea...

promit ca o sa scriu, knd o sa am putin timp de povesti :P

Anonim spunea...

Oare toti avem o perioada in viata cand vrem sa fim avocati? :) Dar ne trece pana la facultate ca nu mai e asa mare concurenta la drepr. :P

Sim spunea...

Sper sa te tii de promisiune ca nu prea raspunzi la lepse! :(

Sim spunea...

@ Paula: Asa se pare! :)

Iulian Filip spunea...

Promit ca am sa scriu.
...doar sa scap un pic de problemele cotidiene :P
...just a bit! :D