sâmbătă, 26 ianuarie 2008

Marketing international cu Ionel Dumitru

Acesta a fost examenul de care m-am temut cel mai mult sesiunea asta. Am invatat o groaza de calsificari, obiective si factori de influenta, etape de evolutie, etc. Ideea nu era sa ma laud cu ce am invatat ci sa avertizez si pe altii sa nu se streseze ca mine.
Examenul a fost structurat in doua parti:
A) un program de marketing pentru lansarea unui produs (miere sau bere) pe o piata internationala (cea a Uniunii Europene sau a Poloniei) pe baza fisei de regiune/tara si a unei fise cu informatii despre compania din Romania;
B) 5 intrebari deschise de genul: ce strategie recomandati unui producator de mobila din Romania care doreste sa patrunda pe piata Rusiei avand in vedere barierele tarifare X, legisaltia Y etc.
Asadar, sfatul meu pentru cei care vor da examen cu domnul Ionel Dumitru este: Cititi TOT manualul astfel incat sa-l intelegeti si... chinuiti-va sa faceti un proiect cat mai bun la seminar pentru ca va ajuta enorm.
Acest post este o replica la altele de genul asta care au circulat pe mess in zilele dinaintea examenului, articole ce dadeau subiecte posibile cu paginile din manual la care se gasesc si alte aberatii de genul asta.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Bine ca s-a dus examenul. :) La mine inca vine...mai rau e ca nu prea fac nimic in sensul asta. :D

Sim spunea...

Nu-ti fa griji pentru noi! N-o sa ne plictisim. Mai avem inca 2. :((

Roxx spunea...

Doamne!!! bine ca am scapat cu bine de examenul asta #:-s

Iulian Filip spunea...

Mi se pare mie, sau in ultimul an la ASE te pune sa inveti o gramada si-ti da in examen doar niste prostii care nu prea au legatura cu teoria. E bine ca a trecut si trebuie sa ne gandim ca fotbalistii la urmatorul meci :))

Anonim spunea...

super prof dumitru!

Roxana spunea...

l-a avut cineva coordonator la licenta pe ionel dumitru? ceva impresii, recomandari?
multam :)

coffeegirl spunea...

@roxana: nu stiu daca te mai ajuta acum raspunsul meu, poate ca ti-ai ales deja un coordonator. eu l-am avut ca profesor coordonator pe dl ionel dumitru la licenta si l-am ales si pentru master, pentru lucrarea de disertatie. cea mai buna alegere din punctul meu de vedere. am colaborat foarte bine, m-a ajutat enorm incat nici nu am simtit presiunea realizarii unei lucrari de licenta, asa usor am trecut peste acest moment. te ajuta super mult,nu este genul de profesor care sa puna "piedici" studentului ci dimpotriva, ajuta. un profesionist in adevaratul sens al cuvantului

mihai spunea...

taranul ala infumurat e superprof? un bou sinistru.