sâmbătă, 26 ianuarie 2008

In numele regelui

Ultimele doua zile au fost, oficial, zilele mele de relaxare - in care n-am facut nimic altceva decat lucruri placute. Si cum puteau sa treaca doua astfel de zile, mail ales in compania Roxanei, fara o iesire in mall si, cu atat mai mult, fara o trecere prin cinematograf.
De aceasta data filmul ales, in special din cauza orei favorabile de difuzare, a fost In the name of the King. De fapt, am avut de ales intre acesta si Awake dar am considerat ca ultimul e putin prea scarry pentru o zi de relaxare.
Filmul nu merita vazut. Multi actori buni dar in rest... nimic. Faze din Matrix, o armata cu monstri, ninja, fete cu liane... o foarte mare aglomeratie de stiluri ce fac din In the name of the King un film fara nici o unitate. La cinema nu merita sa dai bani sa-l vezi iar acasa cu siguranta te plictisesti pentru ca e foarte lung (mai mult de doua ore).
Trailerul arata bine.

6 comentarii:

Carina spunea...

Mai dar tu prea te relaxezi? Examene nimic? :D

Sim spunea...

Ba da... abia a trecut unul pentru care m-am stresat mult. Si urmeaza alte doua. Astazi e, oficial, ziua in care ma apuc de citit pentru urmatorul. :D

Roxx spunea...

eee hai ca noi ne-am distrat putin la filmu asta :)
dar dc il vedeam singura cre ca ma apucau damblalele!!!
next time vdm awake ;)

Sim spunea...

when... when?? :D :D

Roxx spunea...

hmmm probabil dupa sesiune...:-/ ca e cam naspa examenu la thr.

Iulian Filip spunea...

Bine ai mai zis roxx, DUPA SESIUNE! :P