marți, 22 ianuarie 2008

Give Backstreet Boys another chance

Cei care au acum in jur de 20 de ani au trecut cu siguranta prin perioada de glorie BSB. Da, ma numesc Simona Liliana si eram fan Backstreet Boys. But who didn't?
Asa ca am avut o surpriza zilele acestea cand pe My Station de pe Yahoo Messenger am auzit o noua melodie a lor. Reason played: se potriveste cu preferintele mele. Mai sa fie?! De unde stiu astia preferintele mele ma gandeam eu? Si ajunge piesa la refren si recunosc stilul BSB si-mi trec prin cap o multime de amintiri legate de piesele lor. S-au detasat putin de pop si piesa e aproape o balada pop - rock. Se vede ca nu mai sunt nici ei pustii de atunci. Da fapt, nici nu mai sunt toti: Kevin a ales "cariera" de tatic. :)
Am gasit videoclipul si il impart cu voi. Daca nu stiti piesa dati-i o sansa... macar pana la refren. Mie mi-a placut.


Later edit: Am fost "trasa de urechi" ca n-am zis cum se numeste piesa - Helpless when she smiles.

7 comentarii:

Roxx spunea...

yeeeey bsb!!!!!
me loved them too!!!! :D
si sa stii ca au mai scos o piesa cool inaintea asteia, inconsolable se numeste parca - foarte cool :)

Roxx spunea...

a, si e "helpless when she smiles" ;) :D

Sim spunea...

O sa caut si recomandarea ta.
Asaa... :P

Roxx spunea...

eu inca ii mai astept cu un concert in romania..! :X

ice spunea...

Ma insel eu sau astia erau 5 la inceput? :) Cand au scos ei piesa asta?

Sim spunea...

Pai daca nu citesti articolul, mai Ice! :P
Erau 5 si a plecat 1.
Au scos un nou album in 2007: "Unbreakable"

Unknown spunea...

Si eu sunt fan BSB de 12-13 ani si i-am urmarit chiar si in perioadele de pauza din ultimii ani. Saptamana trecuta mi-am indeplinit visul: am fost sa vad concertul lor in Barcelona in cadrul turneului Unbreakable. A fost minunat - sunt mult mai buni si arata mai bine live decat in orice fotografie sau emisiune pe care am vazut-o pana acum. Tocmai de aceea merg din nou pe 14 mai la concertul din Londra. Anyone wanna join me? Nu cred ca vor veni vreodata in Romania, asa ca daca vreti sa ii vedeti, e lista de concerte pe backstreetboys.com. Pe mine m-a costat in total 800 RON avionul si biletul la concert in primul sector din fata scenei, asa ca nu e imposibil si, credeti-ma, merita!