duminică, 13 ianuarie 2008

Profesori frustrati

De mult vreau sa scriu pe tema asta... de fiecare data, insa, dau inapoi pentru ca nu gasesc exprimarea potrivita sa va fac sa intelegeti ceea ce vreau sa va spun.
Acum e momentul pentru ca noaptea am mai multa inspiratie si pentru ca ieri am dormit 15 ore si deci... nu prea am somn.
Asadar, urasc profesorii frustrati - cum sunt unii in ASE - care considera ca n-au reusit in viata si ca orice e mai bine decat sa vina la scoala. Tot nu cred ca ati inteles. Mai incerc o data! Vine un domn profesor intr-o vineri dimineata la scoala si ne zice ca saptamana urmatoare nu facem cursul pentru ca urmeaza sa participe la nush ce manifestare din partea ASE-ului. Si ne mai spune ca-i pare foarte bine ca nu vine la scoala ca oricum daca se duce acolo mai ia si niste bani in plus. Asta nu e tot. De fiecare data cand are ocazia ne spune ca el e mai bun decat "un directoras de marketing amarat" care nu stie nimic dar ia o groaza de bani.
Imi plac profesorii care daca ar fi sa o ia de la capat tot asta ar face, care sunt mandri de realizarile lor si mai ales de cele ale studentilor/elevilor pe care i-au indrumat si care pun pasiune in ceea ce fac. Sunt si in ASE profesori din acestia, care muncesc in alta parte pentru bani si la universitate de placere si ne predau si despre cum sa aplicam teoria.
Mai aveam o profesoara in liceu care punea atata pasiune in lectiile pe care le preda incat credeam ca inventeaza teoria relativitatii atunci, pentru noi.
2 thumbs up for the last ones!
Get a life and leave the school for the first ones!
PS Din cursurile domnului profesor din exemplu:
1. "destinata cu totul si cu totul altei destinatii"
2. "vedeti situatia chinezilor in valize, a altor categorii de mai stiu eu ce"

3 comentarii:

Carina spunea...

Din pacate profesori frustrati nu sunt doar la voi... sunt peste tot. Eu am avut surpriza ca la prezentarea unei lucrari de seminar sa-mi spuna proful ca e totul mult prea practic si ca trebuia sa ma axez pe aspecte teoretice ca doar suntem la scoala. M-a enervat pentru ca oricum ni se toarna teorie cu palnia in capo si speram ca macar seminaristii sa fie mai deschisi. Apoi mai sunt profii care cred ca ei le stiu pe toate. Fereasca Dumnezeu sa zici ceva ce le "submineza autoritatea" :)

Sim spunea...

Asa e. Stiu si din astia la care orice zic ei e corect si nu exista alta varianta decat a lor. Ms pentru completare! Era un aspect pe care il uitasem.

Roxx spunea...

hahaaa :)) l-ai citat in sfarsit pe dom' profesor!