sâmbătă, 19 ianuarie 2008

I Am Legend sau Legenda Vie

... e filmul pe care l-am vazut azi.
Scary, sau too scary for me, filmul nu merita vazut daca nu ai o mana pe care sa o strangi la fazele la care te temi (pentru mine cam o treime din film) dar in orice stare te afli in mod singur n-o sa te plictiseasca. Will Smith face un rol bun iar Sam e adorabil (catelul).
Si la final.... it just makes you wonder. Eu am ramas sa ma joc de-a "si daca totusi... intr-o zi... se intampla sa..."

Later edit: Review from Roxx here.

4 comentarii:

Roxx spunea...

;)) si eu am scris acu cateva minutele despre film - personal, mi-a placut mult! (trecand peste fazele.. usor horror :P )

Carina spunea...

Vreau filmul :) M-ati innebunit :P

Sim spunea...

Pai, Carina, hai in Bucuresti! :*
Te scoatem la film (cred ca se baga si Roxx) ;)

Roxx spunea...

yeah yeah, count me in! dar dupa sesiune :D