marți, 15 ianuarie 2008

Meniu de sesiune

Sau mai bine zis de student care n-a mai primit pachet de acasa de ceva timp.
Micul meu dejun a constat intr-un Kinder Pingui. Pranzul: un Kinder Bueno si un Mars.
Acuma mi-e o pofta de noile Milka promovate de Zoso dar nu asa de pofta incat sa le caut pe la supermarketul de vis-a-vis.

In general meniul (sau ar trebui sa zic "menu-ul") meu de sesiune consta in

  • cursuri si seminarii (daca sunt norocoasa si le am)
  • manuale xeroxate in cea mai mare parte ca sa le pot murdari :P
  • markere fosforescente
  • ciocolata... multa
  • 3 in 1
  • energizante
  • nopti lungi

Daca am uitat ceva... scriu mai tarziu. Fiecare cu obiceiurile lui de sesiune... dar cu bafta la toata lumea!

Later edit:

  • un playlist bun
  • colege de camera cu care sa joci "as manca o portocala"
  • prieteni in camin la alte etaje sa ai unde sa iei o pauza
  • un joc de rummy
  • yahoo messenger
  • colegi de grupa care sa-ti trimita subiecte date la alte serii
  • colegi mai mari de la care sa afli cat de afurisit e profu' X

3 comentarii:

Roxx spunea...

hmmm vezi ca dupaia te plangi de prea multa ciocolata ;)

Sim spunea...

de prea multa ciocolata?!
never!
poate doar de prea multe kg in curand :P

Roxx spunea...

pai la asta ma referam, da am incercat sa fiu subtila :))))