vineri, 18 ianuarie 2008

Atentie: Blogging-ul creeaza dependenta!

Am facut eu un test cu privire la blog addiction o data dar abia azi mi-am dat seama ca e o realitate. Am intrat in casa de o ora si nici macar nu am stins becul de pe hol. Am deschis repede calculatorul sa pun muzica pana ma schimb, pentru ca sa uit ca sunt singura acasa. Mi s-a conectat mess-ul automat si, daca tot eram aici mi-am citit si ultimele offline-uri. Si cum am mailul pe home page-ul de la iGoogle am vrut sa vad si ultimele mailuri, comentarii pe blogul meu sau raspunsuri la comentariile mele de pe alte bloguri. Si totusi... Carina si Paula ce-au mai scris nou? Leapsa for me!!! Yupee!!! Hai sa raspundem! Chibretei i-a mai venit inspiratia pentru povesti? Cum sta Roxx cu sondajul ei? Dar domnul Tolontan cum a relatat povestea cu DNA-ul si emisiunea lui Turcescu de ieri? Dar Zoso ce mai zice? Si tot asa dintr-un blog in altul imi dau seama, again, ca sunt de o ora acasa si nici macar n-am stins becul de pe hol.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Eu sunt ok cu lumina de pe hol. Am probleme cu cea din baie. :))

Roxx spunea...

of of mica bloggeritza din tn :*

Anonim spunea...

ai dreptate...la fel patesc si eu...uite e aproape ora 2 dimineata si inca mai scriu articole pe blogul meu, http://www.vpaun.ro/mali/!

Masi spunea...

Nu trebuie să-i zici domnul Tolontan, e OK doar Tolo. :))