miercuri, 23 ianuarie 2008

Sesiune in caminele ASE-ului - reportaj foto :P

Titlul spune totul si daca mai adaug si niste poze cu siguranta ca n-ar trebui sa spun mai mult sa intelegeti despre ce e vorba. Totusi... sunt vorbareatza rau si nu pot sa ma abtin. Deci... prima poza e in camera la mine unde... se invata de zor.

Starring: Laurici
Ora: 22.00
Locatia: Camin Tei C1, 701
Examenul urmator: a doua zi
Materia: Marketing turistic
Am fost in interes de serviciu si intr-o camera de baieti, la ora 6 dimineata. Ce-am descoperit?
Baietii sunt foarte ocupati cu... Counter Strike.

Starring1: Iulian
Examenul urmator: a doua zi
Materia: Asigurari

Starring2: Bogdan
Examenul urmator: in 3 zile
Materia: Contabilitate

Tot in aceeasi camera...
Starring: George
Examenul urmator: in cateva ore
Materia: Analiza economico-financiara

5 comentarii:

Carina spunea...

Pai e ceva anormal aici? :D Trebuie sa se relaxeze lumea inainte de examen :) Sesiunea poate fi foarte stresanta...

Roxx spunea...

unii dorm si altii se joaca: asa-i ase-ul in sesiune :))
(very cool reportajul in camin :D)

Anonim spunea...

Ce e asa fain la Counter Strike-ul ala? Nu m-a atras niciodata. Da ar trebui sa incerc si eu sa joc..poate imi descopar o noua pasiune. :)

ice spunea...

Incercati orice in afara de WoW (World of Warcraft) Va zic asta pt ca stiu cateva fete care nu se mai desprind de calculator de cand au inceput sa joace. Si asta a fost in urma cu peste un an sau doi :)

Anonim spunea...

Si credeam ca mie nu-mi pasa. Totusi cand am vazut prima poza, m-am simtit prost, nu am dormit niciodata cu, cursurile la cap, in schimb cand i-am vazut pe baieti m-am mai linistit.